Klantenservice

Klantenservice

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. U heeft 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn wel nu voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 5,95 euro per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@zdvshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@zdvshop.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Op de productpagina staat de actuele voorraad vermeldt.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten binnen Nederland bedragen:

€ 2,00 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 5,95 voor bestellingen die via pakketpost worden verstuurd met track en trace

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering 2 a 4 werkdagen duren. Bestellingen naar België kunnen nog wat langer duren. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Afhalen bestaat tot de mogelijkheden, maar enkel op afspraak.

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels onderstaande gegevens:

Contact

Zigbee Devices Veldhoven
Mail: info@zdvshop.nl
Adres:
Merefeltstraat 15
5503XE Veldhoven
KVK: 84461616
BTW: NL003969548B17
KNAB : NL18 KNAB 0514 1093 78

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zdvshop.nl.